• در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان؛
  • سامانه نگهداری و تعمییرات هوشمند (CMMS) اجرا شد

  • ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
سامانه نگهداری و تعمییرات هوشمند CMMS در دو فاز و به مدت زمان یک سال توسط شرکت فناور رایان پژوهان ژرف اندیش در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان پیاده‌سازی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، بطور کلی اهداف سيستم نگهداري و تعميرات در یک واحد شامل پاسخگویی به موقع، موثر و سریع در هنگام نياز به فعاليت‌هاي پيشگيري و اصلاحی به منظور حفظ آن واحد در سطح استاندارد و باکیفیت می‌شود.

نرم افزار نگهداري و تعميرات نمی‌تواند کار یک تکنسین ماهر را به پایان برساند اما آنچه می‌تواند انجام دهد، این است که مطمئن شود که وظایف به درستی اولویت بندی شده و همه چیز در محل (موجودی کالا ، کار) درست قرار دارد. راه حل‌های CMMS به تکنسین‌ها این آزادی را می‌دهد که کمتر روی کاغذ بازی و بیشتر روی کارهای عملی تعمیر وقت بگذارند.

استقرار سامانه تحت وب نگهداری و تعمیرات هوشمند(CMMS)، به کارگیری تیم فنی جهت مستندسازی دفترچه نگهداري و تعميرات تجهیزات، پیاده‌سازی فرایندهای اجرایی عملیات نگهداري و تعميرات، بومی‌سازی محصول با توجه به نیازهای شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، مشاوره فنی  در جهت ارتقای عملکرد واحد نگهداري و تعميرات و یکپارچه‌سازی و دسته بندی اطلاعات موجود از جمله اهداف و عملکرد مهم این سامانه است.

 

 

تعداد بازدید : ۲۶۳۱      تاریخ: 1400/06/30

ثبت نظر

جهت ارسال نظر لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید

captcha
ثبت نظر

نظرات کاربران

درحال حاضر کامنتی ثبت نشده است.

اخبار سایت