به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، محمدرضا شیخ بهایی، مدیر عامل شرکت فناور توسعه تجارت آواتاج با بیان اینکه نیاز سنجی و ایدهپردازیها قبل از ورود به شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان انجام شد، گفت: طی 7 ماه تحقیق و مصاحبه با مردم و کسب و کارهای مختلف ایده محوری شرکت شکل گرفت.
وی بیان کرد: در واقع با تغییر سبکزندگیها و توجه به فضای مجازی بر آن شدیم تا از این فرصت به نفع رونق کسب و کارها استفاده و در این راستا برای تبلیغات و دیده شدن آنها چارهاندیشی کنیم.
مدیر عامل شرکت فناور توسعه تجارت آواتاج راهاندازی سیستم هوشمند تجزیه و تحلیل کاربران در فضای مجازی را ایده محوری شرکت عنوان کرد و گفت: با این سیستم، تجزیه و تحلیل الگوهای رفتاری کاربران فضای مجازی برای بهبود فرآیند کسب و کار در دسترس قرار میگیرد.
شیخبهایی با اشاره به وسعت این نرم افزار در پوششدهی خواستههای کاربران، گفت: بیش از 150 مجموعه از این نرم افزار با نام (user map) یا نقشه کاربر استفاده کردند و در سال گذشته به صورت عمومی در فضای اینترنت در اختیار متقاضیان قرار گرفت.
وی میزان دقت و حساسیت این نرم افزار را به فعالیت کاربران یکی از مزیتهای آن دانست و افزود: در واقع خروجی متقن و مستدل این نرم افزار باعث شده تا استقبال خوبی از آن صورت گیرد.
مدیر عامل شرکت فناور توسعه تجارت آواتاج، خدمات دیجیتال مارکتینگ و طراحی کمپینهای بازاریابی در داخل و خارج از کشور را از دیگر فعالیتها عنوان کرد و گفت: اعتمادسازی برای فروش محصولات رمز پیروزی کسب و کارها در فضای مجازی است که این شرکت با تولید محتوا، ویدئو مارکتینگ و سئو این کار را انجام میدهد.
شیخبهایی خاطر نشان کرد: توسعه و پیشرفت این مجموعه فناور سبب شده تا دو شرکت دیگر در زمینه صادرات، آموزش آنلاین، سلامت و تجهیزات پزشکی، و سیستم راهکارهای فروش به نام مپسل (mapsell) از دل آن متولد شود.
تعداد بازدید : ۸۱۵ تاریخ: 1401/05/12
پربازدیدترینها
درحال حاضر کامنتی ثبت نشده است.
نمایش توانمندی دانشبنیانهای شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در صنعت نفت و گاز
۱۴ شرکت دانشبنیان و فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حضور در پاویون اختصاصی این شهرک …جشنواره ملی فنآفرینی شیخ بهایی؛ جشنوارهای به وسعت نوآوری
نشست خبری نوزدهمین جشنواره ملی فنآفرینی شیخ بهایی در سالن اجتماعات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر…