• دکتر قیصری:
  • جشنواره شیخ بهایی به سمت بین المللی شدن برنامه ریزی می شود

  • ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: این جشنواره از سال 1382 و با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی مبتنی بر فناوری شکل گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، دکتر جعفر قیصری در روز آغازین شانزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی که بصورت مجازی در حال برگزاری است، اظهار کرد: خوشبختانه پس از 16 دوره برگزاری این جشنواره به سمت بین‌المللی‌سازی آن در سطح جهانی پیش می‌رویم.

دکتر جعفر قیصری ادامه داد: در دوره شانزدهم این جشنواره تمرکز آن بیشتر بر "رونق و اثربخشی کسب و کارهای دانش بنیان"، گسترش بازار محصولات و خدمات فناورانه و دانش بنیان"، "برگزاری جلسات مشترک دو جانبه"، "برقراری ارتباط بین فن آفرینان و سرمایه گذاران"، "حمایت و تشویق شرکت‌های دانش بنیان در حل مسائل " و "جذب حمایت مالی و تسهیلاتی بخش های دولتی و خصوصی" بوده است.

قیصری مخاطبان این رویداد را شرکت‌های فناور و دانش بنیان، شرکت‌های رشد یافته مستقر در پارک‌های علم وفناوری، شرکت‌های نوپا و در حال رشد مستقر در مراکز رشد و شرکت‌های صنعتی و سرمایه گذاران نام برد و افزود: این جشنواره در بخش‌های مسابقه‌ای و غیر مسابقه‌ای برگزار می‌شود.

به گفته وی، طرح‌های ارائه شده در این بخش باید دارای نوآوری و فناوری در محصول باشند و محصول باید به مرحله تولید و تجاری‌سازی رسیده باشد.

رئیس جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی همچنین از نصب نماد این جشنواره در میدان فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

تعداد بازدید : ۱۳۵۱      تاریخ: 1400/08/26

ثبت نظر

جهت ارسال نظر لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید

captcha
ثبت نظر

نظرات کاربران

درحال حاضر کامنتی ثبت نشده است.

اخبار سایت