ENGLISH
شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان
۱۳۹۷ چهارشنبه ۲ آبان
       ■ معرفی خدمات

دفتر تهران شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

در راستای رسالت های شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در حمایت از واحدهای فناوری مستقر ساختمان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در تهران آماده ارائه خدمات اداری و پشتیبانی به شرکت ها و موسسات مستقر در مراکز رشد و پارک های علم و فناوری می باشد. این خدمات به شرح مندرج در جدول زیر می باشد.

 

معرفی خدمات قابل ارائه در ساختمان شهرک درتهران

خدمات قابل ارائه در ساختمان شهرک در تهران به همراه توضیح مختصری از آن در جدول زیر درج گردیده است.

ردیف

نوع خدمات

توضیحات

1

فضای اداری

فضای اداری شامل اتاق و فضای پارتیشن بندی شده

2

تجهیزات اداری

تجهیزات اداری شامل میزکار،صندلی و فایل کوچک

3

سالن جلسات

سالن جلسات 16 نفره با امکاناتی نظیر رایانه، ویدئو پروژکتور

4

خدمات منشی گری

خدمات منشی گری شامل تلفن گویا، زیراکس، نمابر، پاسخگویی به مراجعه کنندگان

5

خدمات شبکه و اینترنت

شبکه LAN داخلی و اینترنت از طریق خطوطADSL

6

خدمات کارپردازی

خدمات کارپردازی شامل دریافت و ارسال مراسلات (از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ساختمان شیخ بهایی به دفتر تهران و بالعکس )

7

استفاده از آدرس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در دفتر تهران

امکان استفاده از آدرس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در دفتر تهران در سربرگ با فرمت « تهران خیابان سهروردی شمالی –خیابان خرمشهر- خیابان شهید عربعلی(نوبخت)- کوچه هفتم- پلاک 7»

 

بهره برداری از خدمات قابل ارائه در ساختمان شهرک در تهران
  1. خدمات ردیف های 1 تا 6 جدول فوق مطابق تعرفه های مصوب برای کلیه واحدهای فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان قابل استفاده می باشد.
  2. خدمات ردیف های 4، 5، 6 و 7 معرفی شده جدول فوق برای واحدهای فناور دارای فضای اداری در ساختمان شهرک- دفتر تهران، رایگان می باشد.
  3. واحدهای فناوری که متقاضی استفاده از فضای اداری در ساختمان شهرک- دفتر تهران نمی باشند، می توانند با پرداخت حق عضویت سالیانه مطابق تعرفه مصوب از خدمات ردیف های 4، 6 و 7 جدول فوق به صورت رایگان و به مدت یک سال استفاده نمایند.
  4. استفاده از فضای اداری ساختمان شهرک درتهران در ایام هفته به جز روزهای تعطیل از ساعت 8 الی 21 می باشد. (استفاده ازفضای اداری در خارج از ساعات فوق مستلزم هماهنگی قبلی می باشد.)

 

گردش کار درخواست و ارائه خدمات قابل ارائه در ساختمان شهرک درتهران

عضویت و دریافت خدمات:

به منظور ارائه خدمات به واحدهای فناوری که در دفتر تهران مستقر نمی باشند و متقاضی استفاده از خدمات ردیف های 4، 6 و 7 جدول فوق می باشند امکان عضویت یک ساله و بهره مندی از این خدمات در نظر گرفته شده است. گردش کار عضویت و بهره مندی از خدمات مربوط به آن به ترتیب زیر می باشد.

  1. تکمیل قسمت اول فرم عضویت (پیوست شماره 1) و استفاده از خدمات ساختمان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در تهران توسط واحد فناوری متقاضی
  2. پرداخت حق عضویت سالانه به مبلغ 3،000،000 ریال به حساب شماره 5642590148 به نام وجوه تمرکز درآمدهای اختصاصی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان نزد بانک تجارت شعبه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان توسط واحد فناوری متقاضی
  3. ارسال فرم عضویت و استفاده ازخدمات ساختمان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در تهران توسط واحد فناوری به مدیریت پشتیبانی واحدهای فناوری به همراه فیش واریز حق عضویت
  4. تکمیل قسمت دوم فرم عضویت و استفاده ازخدمات ساختمان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در تهران توسط مدیریت پشتیبانی واحدهای فناوری و معرفی واحد فناوری متقاضی عضویت به مسئول ساختمان شهرک در تهران توسط مدیریت پشتیبانی واحدهای فناوری
  5. تحویل کارت عضویت یکساله به نماینده واحد فناوری و ارائه خدمات مربوطه توسط مسئول ساختمان شهرک در تهران

درخواست و واگذاری فضای اداری:

واحدهای فناوری که متقاضی بهره مندی از فضای اداری در ساختمان شهرک در تهران می باشند مراحل زیر را به ترتیب ذکر شده باید انجام دهند.

  1. تکمیل قسمت اول فرم درخواست بهره مندی از فضای اداری(پیوست شماره 2) حداقل یک هفته قبل از استقرار
  2. تبادل قرارداد اجاره فضای اداری در ساختمان شهرک در تهران بین شهرک و واحد فناوری
  3. تکمیل قسمت دوم فرم درخواست بهره مندی از فضای اداری توسط مدیریت پشتیبانی واحدهای فناوری و ارسال فرم برای مسئول دفتر تهران
  4. پرداخت هزینه های فضای اداری قبل از استقرار توسط واحد فناوری (واحدهای فناوری متقاضی استقرار بیش از یک ماه موظف به پرداخت حداقل یک ماه هزینه های استقرار در بدو ورود می باشند.)
  5. استقرار واحد فناوری در فضای اداری

 

تذکرات مهم:

* حداکثر فضای قابل واگذاری دو واحد می باشد و حداکثر زمان استفاده شش ماه می باشد که این زمان قابل تمدید است.

* لغو درخواست متقاضی با اعلام کتبی یک هفته قبل از تاریخ استقرار بلا مانع می باشد در غیر اینصورت 25 درصد مبلغ واریز شده به عنوان جریمه کسر می گردد.

 

درخواست خدمات سالن جلسات ساختمان شهرک درتهران

واحدهای فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان که متقاضی استفاده از سالن جلسات ساختمان شهرک در تهران می باشند باید مراحل زیر را انجام دهتد. شایان ذکر است که استفاده از سالن جلسات در صورت رزرو نبودن سالن مذکور و مطابق تعرفه های مصوب امکان پذیر است. مراحل اداری بهره مندی از سالن جلسات به ترتیب زیر می باشد.

  1. تکمیل قسمت اول فرم درخواست بهره مندی از سالن جلسات (پیوست شماره 3) توسط واحد فناوری حداقل یک هفته قبل از جلسه و ارسال به واحد مدیریت پشتیبانی پشتیبانی واحدهای فناوری
  2. تکمیل قسمت دوم فرم درخواست بهره مندی از سالن جلسات توسط مدیریت پشتیبانی واحدهای فناوری و ارسال فرم مذکور در صورت موافقت برای مسئول دفتر تهران توسط مدیریت پشتیبانی واحدهای فناوری
  3. واگذاری سالن جلسات توسط مسئول ساختمان شهرک در تهران به واحد فناوری متقاضی در زمان مورد درخواست

کروکی ساختمان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در تهران

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‎ زیر تماس حاصل فرمائید: 3865455-0311 داخلی 1265

تعداد بازدید: 1043 تاریخ به روز رسانی: 1397/04/26
خدمات پشتیبانی واحدهای فناوری
شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان
اصفهان، بلوار دانشگاه صنعتی اصفهان، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان
 صندوق پستی  666-84155  کد پستی: 8415683111
تلفن: 33865355-031            فکس: 33862355-031
       
Powered by DorsaPortal