ENGLISH
شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان
۱۳۹۷ دوشنبه ۳ ارديبهشت
       ■ فضای اداری و کارگاهی

خدمات فضاهاي اداري و كارگاهي

يكي از مهمترين خدمات ارائه شده در مديريت پشتيباني واحدهاي فناوري واگذاري فضاهاي اداري و كارگاهي است. اين دسته از خدمات جزء نيازهاي اوليه و ضروري واحدهاي فناوري محسوب مي شود. براي تخصيص فضاي اداري و كارگاهي به واحدهاي فناوري ابتدا واحد مديريت پشتيباني پس از دريافت پرونده شركت/ مؤسسه را از مديريت مراكز رشد يا مديريت پارك از طريق سامانه جامع شهرك(bpm) و بررسي مدارك پرونده، فضايي به واحد فناور تخصيص مي‌دهد. همزمان با انتخاب فضا، پرونده واحد فناور جهت اخذ ضمانت‌هاي مورد نياز به امور مالي ارسال مي‌شود.

واحد فناوري موظف است با توجه به شرايط ذيل و اينكه جزء كدام دسته از واحدهاي فناور (رشد مقدماتي، مراكز رشد، پارك‌هاي علم و فناوري) بوده نسبت به پرداخت ضمانتهاي مورد نياز اقدام نماييد.

 

گردش كار معرفي واحد فناور به واحد پشتيباني و عقد قرارداد

1- پذيرش واحد فناور و برابر با اصل كردن مدارك حقوقي واحد فناور

2- ارسال پرونده واحد فناور به مراكز رشد فناوري

3- بررسي پرونده توسط مراكز رشد و انتخاب ساختمان استقرار واحد فناور

4- ارسال پرونده به پشتيباني واحدهاي فناور جهت استقرار

5- انتخاب فضا توسط واحد فناور و ارائه ضمانت نامه

6- دريافت ضمانت‌نامه توسط واحد مالي و ارسال تاييد به پشتيباني واحدهاي فناور

 

ضمانت‌هاي مورد نياز

محل استقرار

شرح

نوع ضمانت

مبلغ(ريال)

رشد مقدماتي

بابت توافقنامه استقرار

سفته

50.000.000

مراكز رشد

بابت اسكان

سفته

100.000.000

بابت خدمات پشتيباني

سفته

50.000.000

بابت توافقنامه اعتبار خدماتي

سفته

150.000.000

بابت اسكان و خدمات پشتيباني و توافقنامه اعتبار خدماتي

چك شركت

300.000.000

پارك‌هاي علم و فناوري

بابت اسكان

سفته

150.000.000

بابت استقرار

سفته

150.000.000

بابت اسكان و استقرار

چك شركت

300.000.000

مراكز رشد

يا پارك علم و فناوري

اسكان در فضاي كارگاهي تا 50 مترمربع

سفته

100.000.000

چك شركت

100.000.000

اسكان در فضاي كارگاهي از 51  تا 100 مترمربع

سفته

200.000.000

چك شركت

200.000.000

اسكان در فضاي كارگاهي از 101 مترمربع به بالا

سفته

300.000.000

چك شركت

300.000.000

اسكان در دفتر تهران (به ازاي هر فضا)

سفته

50.000.000

چك شركت

50.000.000

  

 

مدارك و شرايط تضمين قراردادها

مدارك و شرايط تضمين قراردادهاي اعتبارات خدماتي (استقرار، اسكان، اعتبار خدماتي)، اعتبار تحقيقاتي (ايده محوري)، طرح‌هاي تجاري‌سازي، طرح‌هاي نيمه ‌صنعتي و قرادادهايي كه نياز به بازپرداخت به شهرك داشته باشند به شرح زير مي باشند:

 

 مدارك شركت

  • آخرين آگهي روزنامه رسمي شركت كه تغييرات امضاي مجاز شركت در آن ذكر شده باشد.
تبصره 1: چنانچه شركت آخرين آگهي را نداشته باشد اساسنامه شركت يا آگهي ثبت تغييرات شركت كه مشخص كننده امضاي مجاز شركت باشد را ارائه دهند.
  •  دسته چك شركت
  • مهر شركت

 

مدارك افرادي كه امضاي مجاز شركت را دارند

  • اصل و كپي شناسنامه
  • اصل و كپي كارت ملي (پشت و رو)

 

مدارك ضامنين(ضامنين اين قراردادها بايد كارمند دولت يا مشاغل آزاد داراي پروانه كسب باشند)

 

مدارك ضامن كارمند

  • اصل و كپي شناسنامه
  • اصل و كپي كارت ملي (پشت و رو)
  • اصل و كپي آخرين فيش حقوقي ضامن كارمند
  • اصل و كپي آخرين حكم كارگزيني ضامن كارمند

 

مدارك ضامن داراي شغل آزاد

  • اصل و كپي شناسنامه
  • اصل و كپي كارت ملي (پشت و رو)
  • اصل و كپي پروانه كسب ضامن داراي شغل آزاد

 

تبصره 2: بازنشستگان به عنوان ضامن مورد قبول نمي‌باشد.

تبصره 3: در سفته‌ها و چك‌ها چيزي نوشته نشده و خام باشند. 

تبصره 4: حضور افرادي كه امضاي مجاز براي اسناد تعهدآور شركت را دارند الزامي است.

تبصره 5: حضور ضامنين الزامي است.

تبصره 6: چنانچه ضامنين نتوانند در محل حضور پيدا كنند شركت مي تواند با مراجعه به دفترخانه اسناد رسمي تاييديه امضاهاي ضامنين را گرفته و به امور مالي تحويل نمايد.

تبصره 7: هماهنگي جهت ارائه مدارك صبح هر روز كاري مي باشد. (5شنبه‌ها و جمعه‌ها تعطيل مي‌باشد)

 بعد از ارائه ضمانت‌هاي مورد نياز، واحد امور مالي اقدام به تعريف كد مالي نموده و پرونده واحد فناور را جهت عقد قرارداد به واحد مديريت پشتيباني ارسال مي‌نمايد.

 

7- عقد قرارداد اسكان و استقرار توسط پشتيباني واحدهاي فناور

8- امضاء قرارداد توسط مدير واحد فناور و معاونت شهرك

 در امضاي اين قراردادها واحدهاي فناوري بايد نكات زير را رعايت نمايند.

  •  كليه صفحات بايد به امضاي صاحبان امضا برسد.
  • كليه صفحات ممهور به مهر شركت باشد.
  •  نام و نشاني صاحبان امضا بايد در صفحات اول هر قرارداد نوشته شود.
  •  نام و تلفن شاهد بايد در صفحات آخر هر قرارداد در محل امضاي شاهد 1 درج شود.
  •  كليه پيوستهاي قرارداد بايد امضا و مهر شود.

 

9- مراجعه به واحد پشتيباني جهت امضاي قراردادهاي اسكان و استقرار

قراردادها پس از امضاي صاحبان امضا به امضاي شاهد 2، كه از طرف شهرك بوده، تاييد مديريت پشتيباني واحدهاي فناور و امضاي معاونت اداري مالي و مديرت منابع رسيده و يك نسخه آن در پرونده شركت و يك نسخه تحويل خود شركت مي‌شود. لازم است شركت‌ها پس كامل شدن امضاها مراجعه و نسبت به دريافت نسخ قرارداد خود اقدام نمايند. (تحويل قرارداد فقط به صاحبان امضا امكان پذير است.)

10- تحويل فضاهاي اداري و كارگاهي به واحد فناور

11- تكميل فرم وضعيت اسكان (فرم شماره يك) توسط پشتيباني و  امضاء فرم توسط صاحبان امضاء شركت (واحدهاي فناور جهت جابجايي، كاهش يا افزايش فضا بايد از طريق سامانه bpm اقدام نمايند)

12- درخواست و تكميل فرم اعتبار خدماتي در سامانه bpm (براي شركت هاي مستقر در مراكز رشد)

13- تكميل فرم درخواست ارائه خدمات پشتيباني (فرم شماره دو) جهت اتصال خط تلفن داخلي و مستقيم، اتصال شبكه واينترنت، درخواست درخواست صندوق دريافت نامه ها.

14- تكميل فرم اطلاعات تابلو (فرم شماره سه) جهت چاپ و نصب تابلو شركت (در اين فرم واحد فناوري بايستي اطلاعات مربوطه را با خط خوانا تكميل و به واحد مديريت پشتيباني جهت تاييد و ارسال به واحد روابط عمومي تحويل نموده و آرم موسسه را با dpi 300  و فرمت pdf يا jpg  به ايميلpr@istt.ir ارسال نمايد. هزينه چاپ اول تابلو بر عهده شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان مي باشد و هزينه چاپ و نصب تابلوهاي مجتمع تجاري سازي فناوري بر عهده واحد فناوري است.

15- تحويل فضا و ارائه ساير خدمات عمومي به واحد فناور

تعداد بازدید: 1957 تاریخ به روز رسانی: 1396/10/30
خدمات پشتیبانی واحدهای فناوری
شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان
اصفهان، بلوار دانشگاه صنعتی اصفهان، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان
 صندوق پستی  666-84155  کد پستی: 8415683111
تلفن: 33865355-031            فکس: 33862355-031
          
Powered by DorsaPortal